کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317849 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازار گوشی‌های هوشمند کساد می‌شود

كارشناسان فناوري اطلاعات پيش بيني كردند كه فروش گوشي هاي هوشمند تلفن همراه در كشورهاي توسعه يافته تا سال ۲۰۱۷ كاهش مي يابد وبازار آنها كساد مي شود .

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ فروش گوشي هاي هوشمند تلفن همراه در كشورهاي توسعه يافته نظير آمريكا در سال ۲۰۱۲ از مرز ۲۰.۶ درصد گذشت اما كارشناسان براين باورند كه فروش آنها كاهش مي يابد و اين ميزان در سال ۲۰۱۷ تنها ۴.۶ درصد خواهد بود.
هرچند امسال بيش از يك ميليارد ازانواع اين گوشي هاي هوشمند در سراسر جهان به فروش رفته است اما پيش بيني ها نشان مي دهد روند رو به رشد بازار اين گوشي ها به پايان رسيده است.
به گفته كارشناسان شركت هاي توليد كننده گوشي تلفن همراه تا سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۱.۵ ميليارد دلار از فروش گوشي هاي هوشمند در سراسر جهان درآمد خواهند داشت اما اين افزايش فروش در كشورهاي توسعه يافته كه در سال ۲۰۱۲ به بيش از ۲۰.۶ درصد رسيد در سال ۲۰۱۷ به رقم ۴.۶ درصد سقوط خواهد كرد.
براساس اين پيش بيني كشور چين نيز كماكان عنوان بزرگترين بازار گوشي هاي هوشمند در دنيا را خواهد داشت.
كارشناسان مي گويند تا سال ۲۰۱۷ مصرف كنندگان، گوشي هاي خود را براي مدت زمان بيشتري نگه مي دارند. در حال حاضر اين مدت زمان در اروپا به طور ميانگين نزديك به ۱۸ ماه است درحالي كه تا دو سال قبل مصرف كنندگان گوشي هاي خود را كمتر از ۱۱ ماه نگه مي داشتند و خيلي سريع سعي در عوض كردن آن با مدل هاي بالاتر داشتند.
بر اين اساس يكي ديگر از دلايل ركود بازار تلفن هاي هوشمند در آينده اين است كه توليد كنندگان ژاپني تلفن هاي همراه به سمت سرمايه گذاري بيشتر در صنعت خودرو حركت مي كنند.
به گزارش ايرنا از پايگاه خبري فيگارو، اين تغييرات به خوبي منعكس كننده نگراني هاي موجود در بازار اين نوع گوشي ها است.
اسمارت ‌فون (SmartPhone ) يا گوشي هاي هوشمند تلفن همراه به گوشي هايي گفته مي ‌شود كه علاوه بر دارا بودن امكانات معمولي يك تلفن همراه، داراي قابليت‌هاي ويژه هستند و از يك سيستم‌عامل و اپليكيشن برخوردار باشد. وجود سيستم‌عامل در يك گوشي تلفن همراه ضروري‌ ترين عامل براي تبديل شدن به گوشي هوشمند است.
براساس آمار موسسه ( pingdom ) كه در سال ۲۰۱۲را منتشر شده، ۱.۳ ميليارد گوشي هوشمند تلفن همراه در سراسر دنيا وجود دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16247 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/05/22 تعداد مشاهده: 1732
کلید واژه ها: ,
سافت گذر